" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. március 1., kedd

Örömködés és díj!

Annyira boldog vagyok, hogy most kénytelenek lesztek egy kis ömlengést elviselni tőlem.
Újabb díjat kapott a történet, ez még jobban dob a napomon. Köszönöm szépen elektraa- nak, már egyszer megkaptam ezt a díjat, de így még jobban esett. :)
Aztán pedig a történet miatt és miattatok. Köszönöm szépen a 19 "tetszik"-et és az 5db csodálatos megjegyzést. Persze most mondhatnám, hogy mennyire jó lenne, ha többen mernétek írni/ akarnátok írni, de nem akarok elkezdeni siránkozni vagy kommentszámhoz kötni fejezeteket. Beszélgettem erről valakivel és rá kellett ébrednem, hogy egyszerűen nem mindenki szereti, ha mások is úgymond belelátnak a fejébe. Én pedig ezt kénytelen vagyok elfogadni, igaz? :) Még így is csodás érzés feljönni és látni, hogy tetszik nektek az, amit kaptok. Ezek azok az aprócskának tűnő dolgok, amik miatt érdemes ezt az egészet csinálni.( És mert élvezem. )Komolyan féltem, hogy majd nem fog nektek tetszeni ez a fejezet mert gonosz voltam, (igen bevallom) de úgy látszik mégsem lett annyira rossz. Én imádtam írni. Ezt írtam szinte mindenhol, de tényleg. :D Rájöttem, hogy szeretem ezt az időben ugrándozós dolgot, de ígérem próbálom majd magamat visszafogni. Wow, és már 38- an vagytok, ez nagyon szuper!
Nagyon köszönöm Nektek, hogy olvastok.
Persze ez most nem azt jelenti, hogy nem írhattok hozzá többet, csak nyugodtan. ;)
Ja és egy kis önreklám a végére.  Szerkesztő lettem ITT-->http://www.indeciso.try.hu/

Ha szeretitek a Twilight- ot nézzetek be!
Puß
Gitka

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örömködj csak:)
    És attól mert nem fejeztelek le:) még utáltam a veszekedős részeket...ja és a szexmániás Rob...:)

    Pusz: csibimoon

    VálaszTörlés