" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. március 19., szombat

Már megint örömködöm...

Már 40-en vagytok!! Köszönöm, hogy ennyien olvastok. Imádlak titeket!♥
Ma elég rendesen el voltam havazva, csak most kerültem gép elé. Őszintén amikor megláttam, hogy már 6db komim van...wow... szólni nem tudtam. XD
Köszi, köszi, köszi mindenkinek!
Annyira jó olvasni a reakciókat, meglátásokat. Most rájöttem, hogy ha kivagytok akadva valamire, akkor sokkal aktívabbak vagytok a kommentelés terén. És én is szeretek kicsit gonosz lenni... :P (persze, csak bizonyos keretek között)
Na, szóval csak megakartam köszönni, hogy itt vagytok velem!

Puß
Gitka

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ezzel most azt akarod mondani, hogy ezentúl DIREKT gonosz leszel????????????????????????
    Mert akkor felkészülök:)

    pusz: csibimoon

    ui: adj egy cuppanósat Breeconak is:)

    VálaszTörlés