" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. március 2., szerda

Örömködés 2.0

Megint én!
Már lehet, hogy elegetek van belőlem. :)
Új díjat kaptam még tegnap, de már nem volt időm kirakni. Külön öröm számomra, mert azt hittem az illető haragszik rám, de ezek szerint nem.
Köszönöm, hogy ismét rám és a történetemre gondoltál Merci!

Mikor szeretnétek fejezetet? Igazából már kész van félig, csak javítani kell majd. Megint motoszkál bennem pár kérdés: gonosz legyek, vagy ne... szóval bocsi, lehet, hogy megint átírom Breeco.
Holnap zh-t írok.. kettőt is. XD Hát nem csodálatos? De utána ha lesz erőm nekiállok a fejezet befejezésének. Szóval mit szeretnétek péntek legyen, vagy szombat? :))

Puß
Gitka

2 megjegyzés:

  1. Szia Gitka!

    Nem értem, hogy gondoltad azt, hogy haragszom Rád. Én emberekre nem nagyon tudok haragudni, főleg úgy, hogy alig ismerem. :) Ha mégis haragszom, akkor az illetőnek nagyon eget rengető dolgot kell tennie, hogy azt kiváltsa belőlem. :)
    Rád, ha akarnék se tudnák haragudni. :D
    Szóval ezt verd ki az okos buksidból!!!!!
    A zh-hoz nagyon sok sikert kívánok, biztos, hogy sikerülni fog!!!! :D
    A díjat pedig nagyon szívesen küldtem, mert ez így van!!
    Remélem, hogy érthető az amit leírtam, mert nem nagyon vagyok magamnál...
    Eleve fáradt vagyok + ma reggel ért egy kis baleset, úgyhogy nagyon jól indult a nap... -.-

    Puszi:
    Merci

    Ui.: Fejezetet pedig minél hamarabb, mert már nagyon kíváncsi vagyok. (mint mindig... XD)

    Ui2.:És úgy írd meg, ahogy Te eredetileg kitaláltad, vagy ahogy neked jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Zh-hoz kalappal....
    Breecot dolgoztasd csak:D
    Fejit minél hamarabb, csak hogy Breeco még többet dolgozzon:D:D
    És legyél gonosz:-P

    pusz. csibimoon

    VálaszTörlés