" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2010. augusztus 4., szerda

Változások, ajánlás

Két változás is történt az oldalon, ezek közül az egyik igen szembetűnő.
Van az oldalnak saját fejléce. Éljen!
A fejléc Eloisa keze alól került ki. Hatalmas köszönet neki. Én még mindig csak távolról barátkozom a képszerkesztőkkel. :-)
Ezentúl a fejezetek javításánál Breeco mellett Eloisa is besegít majd, így remélhetőleg teljesen hibátlan részeket olvashattok majd.
Itt szeretném ismét megköszönni nekik a támogatást, mert nélkülük nem kezdtem volna el a történetet és sosem jutottam volna el eddig sem.
Köszi! :-)

Oldalra felkerült napközben egy zenelejátszó, mert most ehhez volt kedvem. Majd még szépítgetem azt is tovább, mint az oldalt. Jelenleg olyan számokat raktam fel, amik segítenek azt írásban.

Más tészta. Breeconak van egy saját szereplős története. Sztárok és Rob nélkül ugyan, de nagyszerű történetet ír. Teljes szívemmel ajánlom nektek. Olvasásra és kommentekre fel! :-)
http://wearedreamingastory.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése