" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2010. augusztus 16., hétfő

A hírnéven túl

Természetesen kiérdemelt egy bejegyzést ezzel, úgy döntöttem mivel nem volt eddig még a történetnek tartalom leírása, e versike lesz az.

Nos nektek hogy tetszik? Nekem nagyon, még a hatása alatt vagyok. :D


Emili mert nagyot álmodni,
s átlépett az ország határain.
Meg sem állt Londonig,
családját, barátait itthon hagyta addig.
A munka tárt karokkal várta,
Lisa volt csak karrierje útjában.
Nem bánta, hogy lemaradt egy Robról,
s helyette a szerelem kopogtatott.
Napok teltek, s tudta merre visz az út,
Átlátott már a hírnéven túl.


/ Breeco/

13 megjegyzés:

  1. Nekem nem igazán tetszik... :)
    Örülök, hogy már nem csakk bétádként vagyok az oldalad részese. :D
    A vers ppedig csak jött. Az írás nem megy most annyira, de erre jött az ihlet!
    Egyébként én lehet, hogy sajnálnám a másik Robot! xD

    VálaszTörlés
  2. Mi? Te sosem csak a bétámként voltál /vagy az oldal része. Ezt tudod. Ki mást nyaggatok rajtad kívül az ötleteimmel? :)
    Hát írni nem mindig könnyű, az már biztos. De én imádom a verseidet, de ezt még jobban.
    Ezt a másik Rob dolgot nem igazán vágom. Mi van? Fogjuk ismét a kései időre.

    VálaszTörlés
  3. Robert Downey Jr.-t sajnálom, hogy nem kapott nagyobb szerepet. Én, tudod, őt jobban kedvelem.
    De legyen tudjuk be a kései időnek! És már megint a blogon beszélgetünk!! Ajajjj....

    VálaszTörlés
  4. Nem értem mi a baj ezzel? :) itt maradandóbb...
    Én sem hanyagolnám el a pasit az biztos, de ő nekünk mindig egy maradandó emlék lesz, nem igaz?? ;-)
    Nem hiszem, hogy bárki más képes lett volna miatta végignézni azt a filmet. Pláne, hogy nem is ő játszott benne.

    VálaszTörlés
  5. Ne is mond.... Az egy vicces helyzet volt! Ráadásul feliratosan! De többet soha nem keverjük őket össze. Főleg Sherlock után! Ohhh.....
    Oké, igazad van. Lehet, hogy így maradandóbb. De az is biztos, hogy rajtunk kívül ki tudja még hány ember olvassa az agymenésünk!! :D

    VálaszTörlés
  6. Azért írunk hogy olvassanak, nem? Na meg azért mert jól esik jelenleg. :-)
    Üdv a szórakoztatóiparban! Bocsi, azt hiszem túl sok Vizet az elefántnak képet nézegettem.
    Sherlock ám, bizony. Ha tényleg jönnek Mo. -ra forgatni, felráncigállak Pestre. :) Még egyszer nem hagyok ki lehetőséget.

    VálaszTörlés
  7. Oké, csak mond meg nekik, hogy ne vizsga időszakba jöjjenek! :D
    Egyébként én is élvezem! Valahogy más mint az msn-es beszélgetés!
    Hát...Akkor...Körül nézek a szórakoztatóiparban! Nem tudsz egy jó idegenvezetőt?? xD

    VálaszTörlés
  8. Tudod, szerintem ezt szabadalmaztatni kellene. Mint a twitter, vagy a facebook. :D Sokkal másabb élmény nyújt, mint msn-en beszélgetni.
    Amilyen mázlink van tutira akkor lesz. :(
    Idegenvezető kell? Ajánlom magamat. Bár majdnem eltévedtem egy gáton. khm...khmm. De szerintem kiváló lennék erre a feladatra. De persze személyi asszisztens is lennék valaki mellett. :)
    Jaj, kezd a fantáziám száguldani. oÓ.

    VálaszTörlés
  9. Hát a fantáziád a sztoriban éld ki!! Mert a rajongók dörömbölnek érte az ajtódon! :)
    Szerintem lassan ilyen rekord-féleség lesz ez a mennyiség (az oldalaon belül)!
    Az a bizonyos gát... Egyszer nem tévedtünk el! Utána többet nem is próbáltuk! Az, hogy te majdnem eltévedtél, pusztán a véletlen műve! Egyszerűen rossz napod volt!
    Egyébként RD mellett én is lennék asszisztens! :D Bár tudom, te nem rá gondoltál!
    Visszatérve a Sherlockos filmre! Dr. Watsonnál lennék babysitter! xD ha érted mire gondolok?! xxDD

    VálaszTörlés
  10. * annyira fetreng az ágyon, hogy még a párna is leesett onnan*
    Igen, azt hiszem értem mire gondolsz. :-) Te kis huncut. Hát, Jude bácsi már csak így "nyomja".
    Most nagyon gondolkoztam, hogy én hol vállalnék még munkát, de nem vagyon jutott eszembe semmi sem. Talán Brangelináékat mondanám. Bár szegény Bradet már elrontotta az a nő. :(
    Eltértünk kissé a tárgytól, nem?
    Ha jól emlékszem 11 volt a legmagasabb kommenthatár. :)

    VálaszTörlés
  11. Akkor neked még válaszolnod kell, hogy rekord legyen! Hajrá my girl!!
    Brad nekem soha nem volt az esetem! De mit szólnál egy Ford rezidenciára! xD
    Ez, kérlek, bárhol megtörténhet! Nem is igazi beszélgetés az, he nem térnek el a tárgytól! :D
    Na, lesz rekord???

    VálaszTörlés
  12. Jaj, tényleg! Ford bácsi! Az a baj, hogy már tényleg bácsi. Öreg lett. * sóhajt* Pedig ő volt valami fénykorában.
    Ezt egyszer te is befogod látni, ha megnézed a SW-t- :D De messze van még az a nap. Jaj.
    Azt kell mondanom: REKORD!
    Kár, hogy nem az olvasók hozzászólásaiból ugyan :( , de egy élmény volt.

    A komment-rekord kísérletben részt vettek: Gitka (író) Breeco ( szerkesztő)
    rekord- kísérlet: pipa
    státuszuk: gyógyíthatatlan hülyeségindistisz :D

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm, hogy ebben a státuszban részem lehetett. Megszeretném köszönni Harrison Ford bácsinak, hogy régen fiatal volt, Robert Downey Jr.-nak, hogy játszott a Zoodiákusban, Jude Lawnak, hogy megcsalta feleségét a babysitterrel és ezáltal reményt adott, Bradnek és Angelinának, hogy létrehozták saját óvodájukat, Robert Pattinsonnak, hogy szereplője lett a Hírnéven túlnak! És Gitkának, hogy megírta, hogy felrakta, hogy felkérst szerkesztőnek És még sorolhatnám, hogy miért...
    OHH, hogy nem az Oscar átadás volt ez! Hogy rekordot döntöttünk!
    Hát akkor köszönöm a rekordot és a kellemes estét!
    Bocs formába lendültem! :D

    VálaszTörlés