" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2012. február 12., vasárnap

Valami más, valami új

Sziasztok!

Új blogot nyitottunk Breecoval. Ez most nem történet, hanem egy receptes blog.
Olyan ételek kerülnek fel ide, amiket mi is elkészítünk. Mindegyik egyszerű (annál fogva is, hogy jómagam finoman fogalmazva egy konyhai analfabéta vagyok) és gyorsan elkészíthető, így bárki számára elkészíthető.
Ha gondoljátok nézzetek be majd oda is(!) néha. ;)

Ez volt a békés téma.

A másik: csütörtökön felraktam a fejezetet, amit gondolom láttatok... vagyis a lájkok ezt hazudják :P
Szóval, két hozzászólást kaptam. Mindkettőtöknek nagyon szépen köszönöm!<3 A tegnapi FB-os léleképítést meg külön. ;)
A kérdés a többiekhez szól. Ennyire rossz volt, unalmas, semleges, nem tetszik, vagy what happened?! Két hozzászólást kaptam, ami eléggé meglepett negatív értelemben, szóval a hétvégén összesen 0 betűt írtam a következő fejezethez. 17 kurzusom van, kb. 100 kötelező filmem és még nem végleges a lista, a kötelező irodalmamról nem is beszélve. Ha nem szeretnétek fejezeteket szóljatok, akkor lassítok írás terén és megtartom magamnak a folytatást. :)

1 megjegyzés: