" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2012. január 6., péntek

51. fejezet - Cikkek a nagyvilágból


Sziasztok!

Jaj, már nincs sok vissza a vizsgaidőszakomból. Tegnap nagyon letört voltam, nem is volt kedvem fejezetet felrakni, de aztán ma olyan nagy mázlim volt a vizsgán, hogy végül meg jött a kedvem. :)

Első fejezet az évben, ezt is megértük... köszönöm az újévi kívánságokat. Igen intenzív álmaim vannak, ihlet terén nincs hiány. ;)
Olyan fejezetet kaptok, ami semmiben sem hasonlít az eddigiekhez. Egy kicsit ugrálgatunk az időben. :) Már olyan régóta tartogatom, de végre ide is felkerült. Egyik elborult pillanatomban született meg az ötlet... a vonaton. Hát, eléggé érdekesen méregettek az utasok, miközben megszállottan körmöltem a mondatokat. Én imádom! Komolyan ez a kedvencem, ha lehet ilyet mondani. :$ A kérdés csak az, hogy ti hogy álltok hozzá?

Jó olvasást!

Puß
Gitka
***
"Manapság a média csinál egy gyereket, azaz egy csillagot, azért, hogy agyoncsépelje, megölje. Végül meggyászolja, mert ez is a só része." /Vavyan Fable/

Beindult a Breaking Dawn forgatása
írta: Kálay Anikó
Már egy hete forog a kamera a Twilight Saga: Breaking Dawn Baton Rouge- i forgatási helyszínén. Egyes belső informátorok szerint a sorozat két sztárja között, akiket már korábban is összeboronáltak, most újra forrni kezdett a levegő. Miss Stewart jelenleg szingli, de Robert Pattinson boldog párkapcsolatban él magyar származású, szintén a szakma berkeiben mozgó barátnőjével. Az egzotikus környezet fellobbantotta a régi lángot? Eddigi értesüléseink szerint jó eséllyel születik meg a napokban Hollywood új álompárja. Ha máshogy nem, hát vámpír- álompár, az biztos.

Féltékenységből utazott a barátnő?
írta: Chloe Webb
Mióta kezdetét vette a várva-várt Twilight Saga befejezésének forgatása, egymás után röppenek fel a hírek, hogy a két főszereplő egyre közelebb kerül egymáshoz. Robert Pattinson és filmbeli partnere, Kristen Stewart mindig váltig állították, ők csak barátok. Az eddigi részek alatt is hallhattunk hasonló híreket, de azok nem igazolódtak be. Most viszont a közös lakosztályokról, meghitt vacsorákról szóló hírek és Rob forgatási helyszínre kilátogató barátnője után nincs többé kérdés. Talán annyi, mikor üdvözölhetjük Hollywood új álompárját?

Újra szent a béke
írta: Susan Blair
Vancouverben látták andalogni az álompárt. Robert Pattinson – aki éppen a Breaking Dawn-t forgatja a városban – kéz a kézben sétált barátnőjével. A hír azért meglepő, mivel pár napja még a szakításukról szóló hírekkel volt tele a sajtó. Úgy tűnik, ismét szent a béke, de ki tudja meddig tart ez az állapot? Na és mit szól hozzá a harmadik fél, Pattinson színésztársa, Kristen Stewart?

Elefántok Berlinben
írta: Thomas Fritz
Robert Pattinson rövidke szünetet iktatott be a készülő új Twilight film forgatása közben, de csak addig, amíg lezavarta új filmjének a Vizet az elefántnak promóciós körútját. A tegnap Berlinben megrendezett premierre szülei és két idősebb lánytestvére kíséretében jelent meg a sztár. A rajongók aggódnak, a színész szintén szakmában munkálkodó barátnőjével való kapcsolata miatt. A magánjellegű kérdéseket az est folyamán visszautasító sztáron nyoma sem volt egy esetleges szakításnak, mégis sokan várták, hogy újdonsült párjával és kolléganőjével, Kristen Stewarttal fog majd megjelenni.

Baby a forgatáson
írta: Kálay Anikó
Egyesek szerint a mostanában se veled- se nélküled életformát folytató pár hirtelen kibékülésének egyszerű oka van, az pedig Emili gömbölyödő pocakja. Az a hír járja, hogy Robert Pattinson nem csak a vásznon néz apai örömök elé, hanem a való életben is. Nos, reméljük kevesebb megpróbáltatás éri az ifjú szülőket, mint Edwardot és Bellát. A baba képességeit és brutális érkezését tekintve mindenképpen.

Tarol a Breaking Dawn
írta: Kálay Anikó
A napokban mozikba kerülő Breaking Dawn már most bőségesen túlszárnyalta a hozzá fűzött reményeket. Egyértelműen letarol minden más mozipremiert a héten. A tarolásról a sorozat népszerű vámpírja (Robert Pattinson) is tudna mesélni egy két dolgot. A film promóciós körútján az eddiginél nagyobb rajongóhad volt kíváncsi a szexi sztárra, ahol egy rosszul elhelyezett kordon mögül letarolták a film sztárját. Szerencsére a döbbeneten kívül nem történt nagyobb tragédia. Hogy sztár nyakába ugró tini esetét hogy reagálta le a barátnője sajnos nem tudjuk, ugyanis ő nem vett részt a Los Angelesi premieren.

Merre tartasz Rob?
írta: Kálay Anikó
Tegnap este LA belvárosában érdekes látvány tárult az egyik népszerű szórakozóhely vendégeinek szeme elé. Sokan firtatták vajon mikor sokall be a fiatal sztár a hirtelen jött népszerűség miatt. Úgy látszik megtörtént a tragédia, amitől minden ízig-vérig twilighter tartott. Robert Pattinson-t (akinek új filmje, a Breaking Dawn rekordokat tör a mozi pénztáraknál) külföldi barátnője, Emili Molnár és pár barátja társaságában hagyta el a szórakozóhelyet. „Már a koncertre is „nyomott” állapotban érkezett, végig egy asztalnál ült a baráti társaságával. Úgy nézett ki, mint akinek menten leesik a feje a helyéről.” - mondja egy szemtanú. Az este során készült képeken piros szemmel szereplő sztárért sokan aggódnak, bár a képek alapján nem úgy tűnik, hogy bármiféle támogatást kapna, hogy kilábaljon ebből a helyzetből. A szórakozóhelyen a színész zenész barátjai, Marcus Foster és Bobby Long adott közös koncertet.

***

Hétköznapi sztár – interjú Robert Pattinsonnal
írta: Mara Pêcheur

Egy LA-i angol pubban üldögélve beszélgettem Robert Pattinsonnal. Nem szokványos hely ez. Körülöttem furcsa akcentusú emberek társalognak, iszonyat édes süteményeket majszolnak és szinte mindannyian tejjel isszák a teájukat. „Szeretem ezt a helyet, egy kicsit visszaad az otthoniakból.” - vallja be, amikor megkérdezem volt-e valami különös oka, hogy pont ide beszélte meg velem a találkozót. „Na, meg itt nem buktam még le.” – mondja, miközben beletúr kócos hajába.  Bár nem ez az első interjúja, még mindig feszengve kevergeti extra, fekete kávéját.  A mellettünk ülő asztalnál két fiatal lány felnevet, amire kissé összébb húzza magát, majd egy félénk, bocsánatkérő mosolyt küld felém. „Egy kicsit paranoiás vagyok, azt hiszem. (nevet) Még itt is, LA- ben jelenleg ez az egyetlen hely, ahova bemehetek úgy, hogy különösebb feltűnést keltenék.” Be kell, valljam sajnálat támadt bennem. Nem lehet felhőtlen ennyire a sajtó szeme előtt élni.  Kibújt belőlem a kíváncsiság, muszáj volt megkérdeznem idáig hány helyre nem ment vissza azért, mert nem tudott többet nyugodtan szórakozni. Nevetve csak annyit válaszolt, kár számolni már. Csak felidegesítené magát. Majd hozzáteszi: „De itt is vigyáznom kell, mert ha oda az inkognitóm Em fejemet veszi, amiért elvettem a kedvenc helyét.” Hirtelen ráébred valami olyan felé irányította a beszélgetést, amit nem szeretett volna, én viszont kapva az alkalmon, hogy személyes kérdéseket tegyek fel neki tovább kérdeztem.

Mindenkit érdekel milyen az életetek? Mennyire különböztök egy hétköznapi pártól?
Rob: Oh, mi roppant hétköznapiak vagyunk, hidd el!

Hát nem tudom. Együtt élni egy sikeres, nők ezrei által imádott pasival, aki mellesleg ismét a „Legszexibb férfi” címét érdemelte ki a People Magazin szavazásában. Ez már hányadik alkalom? Nekem nem tűnik valami hétköznapinak.

Rob: Mert az emberek mindent beleképzelnek. Ugyanúgy elfelejtem levinni a szemetet, mint minden pasi. Őszintén nem számolom. Ez nálam olyan dolog, ha valaki szól, akkor két percig rácsodálkozom mi vitte rá erre a nőket. Hova lett az ízlésük? (nevet) Most nézz rám! A testem különben sem valami méretarányos. Ilyenkor mindig olyan kényeskedőnek tűnhetek, te jó ég! Ha valami miatt boldog leszek, az biztos nem az ilyenfajta jelzőkkel való dobálózás. A lényeg nekem is vannak hibáim, mint mindenki másnak. Inkább Mr. Unalmas vagy Mr. Hétköznapi jelzőkkel kéne illetni.  (nevet)

Szépen próbálod eltéríteni a magánéleti kérdésektől a beszélgetést.
Rob: Igyekszik az ember.

Akkor ne is próbálkozzak további faggatózással kettőtökről?
Rob: Ha szeretnéd megpróbálhatod, csak nyugodtan. De ezt meg szeretném tartani magamnak. Hetente jelennek meg rólunk képek az újságokban, amiknek a felével úgy vagyok, hogy ’Ezt meg mikor, hogyan csinálták?’ Persze ezek a képek valami szürreális hírrel vannak tálalva. Most éppen drogos vagyok, aki alá a barátnője is adja a lovat. Jah, de közben gyereket is várunk. Mindezt egy arcüreg gyulladás idején készült képből sikerült kiszűrnie pár kedves embernek. Az emberek mindig többet akarnak majd tudni, bármennyit is árulsz el az életedből. És bármit is mondasz, úgyis annak látnak, akinek akarnak. Most például a betegségből eredendő piros szemeket drog hatásának hiszik. Mindenki azt hisz, amit akar.

Azt hiszem, kijelenthetem, nem nézel ki drogosnak. (Megköszöni.) De a kávéfogyasztásod mértéke ijesztő.
Rob: Hát mindenki mástól pörög fel. (nevet) Mit tagadjam keményen nyomom!

Tényleg nem szeretném feszegetni ezt a témát, de nem tudok elsuhanni a felett, hogy téged ezek a cikkek mennyire bosszantanak.
Rob: Persze, hogy bosszant. Főleg, ha a családomat és a barátaimat érinti. Én ezt vállaltam, amikor belekezdtem. Az egy másik kérdés, hogy ki gondolta volna, hogy eddig elfajulnak a dolgok. Próbálom elviselni a hisztériát és normális életet élni. Igen, van egy gyönyörű, okos, aranyos barátnőm, akivel együtt élek. Boldog vagyok. Ennyi, amit tudni kell. Az, hogy mikor, hol, kivel mit csinálok, nem hiszem, hogy másokra tartozna. Felesleges hetente megírni: szakítottunk, elvettem, gyerekünk lesz. Ha így is lesz, azt úgyis megtudja a sajtó. Sőt sokszor előbb értesül egy- egy hírről az utca embere, mint a tulajdon szüleim. Persze értem én, kell a hír. De szerintem, én már annyira unalmas vagyok.

Látod mondtam én, hogy nem vagy hétköznapi. Hétköznapi emberek nem szerepelnek Cronenberg által rendezett filmekben sem. Milyen volt a forgatás?
Rob: Jó, nagyon élveztem. Pihentető volt, bár először féltem a feladattól. Nem is értettem, hogyan kerülök én oda. Felüdülés volt végre mást játszani, ennyi Edward után.

Vége a Twilight Sagának. Hogy viszonyulsz ehhez? Elbúcsúztál Edwardtól?
Rob: Még nincs vége. Bár a forgatást befejeztük, a film két részben érkezik a mozikba, ami dupla promóciót jelent, szóval még egy kicsit cipelem Edwardot. De belül elbúcsúztam tőle, igen.  Sok mindent köszönhetek neki, de szeretnék a jövőmre koncentrálni.

Viszont a Cosmopolis után még nincs film, amire leszerződtél volna. Mit tervezel? Vagy kivételesen a sajtó lassabban értesült?
Rob: Nem, tényleg nincs még film betervezve. Egy kicsit pihenni akartam. Mozgalmas idő volt mindkettőnknek. Munka, forgatás, premierek. Oh, a fenébe! (csap a homlokára) Látod? Megint olyat mondtam, amit nem akartam. Nehéz összekötnöm a gondolkodást a beszéddel. Inkább csendben maradok.
***



Kapok véleményt a fejezetről? :$ Nagyon kíváncsi vagyok!!

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem, nem kapsz véleményt.
    Azért remélem majd ez a se veled, se nélküled kapcsolat valódisága is kiderül. Vagy, hogy hogyan élik meg a távolságot a média középpontjába került fiatalok... :D
    Azzal, hogy színésznek állt vállalta a a népszerűséget, szóval azzal nem kellene, hogy baja legyen, az már egy másik dolog, hogy a ritka hülye rajongók, nem hagyják élni. Ez meg csak az emberek szegénysége, hogy élete minden pillanatát látni akarják...
    Erről ennyit.
    Várom a folytatást!
    Push: Breeco

    VálaszTörlés
  2. Ciao:)

    hmm hmm hmm.. nem egy szokványos fejezet tele kérdésekkel hogy mi igaz és mi nem..de bízok benne, hogy még(:P) nem kavarsz be nekik :)
    nekem tetszett ez a fejezet :)
    Várom a folytatást :)

    puszii<3
    L

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez egy nagyon aranyos és egyáltalán nem szokványos fejezet volt! Igazán kreatív vagy.Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi történt velük a "valóságban". Remélem mihelyt sikeresen befejeződött a vizsgaidőszakod ezt is megtudjuk!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Érdekes... Tetszik :D
    Kivéve a sok Kállay féle cikket...Ezek miatt remélem, h ezek csak légből kapott marhaságok, amiből annyi legyen igaz, h Em Robci után utazott a forgatásra, és Rob valóban nem viszi le a szemetet :D

    Várom a következőt, ahol azért remélem lerántod a leplet :)

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  5. Szia Csajszi!
    Zseniális volt az ötlet ;) ha eddig nem is lettem volna nagyjából képben, hogy mi a véleményed az egész cirkuszról, most azt is megtudtam volna XDD
    Mozgalmas volt és nagyon szórakoztató!
    Köszi-pusz

    VálaszTörlés
  6. szia :)
    teljesen új élményt jelentett nekem ez a Rob életéről úgy tudunk meg dolgokat, hogy az egész csak újság cikk , egész jó volt, bár nekem a szemszögekből írt fejezeteid jobban tetszenek(sajnálom, nem akarlak megbántani)
    várom a folytatást, tényleg sajnálom
    pusszancs

    VálaszTörlés
  7. Szia Gitka!

    Hát.. tényleg nem volt szokványos fejezet, de nekem NAGYON tetszett!! Jah, Egyetértek Breecoval. :)
    Gördülékeny volt és nagyon információ dús. :D
    Jó volt olvasni.
    Igaz nagyon Robra volt asszociálva, de nem bántam. :)
    Ma már szét tanultam az agyamat, úgyhogy ne várj tőlem normális, összeszedett mondatokat. XD
    Na, egy szó, mint száz: nekem tetszett, szerintem többször is csinálhatnál ilyet, és várom a kövi fejit, mint mindig. :))

    Puszi:
    K. Merci

    VálaszTörlés