" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. december 24., szombat

Merry Christmas!

Merry Christmas! Remélem fadíszítés, karácsonyi ebéd készítés közben, ajándékbontás izgalmaitól lázban égve vagytok mindannyian, de azért gondoltam innen is kaptok egy kis apróságot. Egy kis őrültség, hogy mosolyt csaljon az arcotokra a hideg napokban.
Kellemes Ünnepeket!  













Rob: Hello, akkor kezdjünk is hozzá.
Gitka: Túlságosan lelkes vagy.
Rob: Egész nap forgattam, persze, hogy az vagyok. Kell egy kis kikapcsolódás.
Gitka: Oh és az én lennék? Ez kedves köszönöm. Ígérem, jó interjú alany leszek.

Rob: Az első kérdés tőlem származik, mert érdekel. Volt olyan az írás során, amit később megbántál?
Gitka: Igen. :$ Eleinte meg sem fordult a fejemben, hogy Bobby és Bogi valaha is közelebbi kapcsolatba kerülne egymással.  Aztán egyszer csak azon kaptam magamat, hogy hoppá, ezek ketten összejöttek.
J Kicsit sodródtam saját magammal… ez így hülyén hangzik.
Rob: Mintha én mondtam volna.
Gitka: Ezt most bóknak veszem. 
J Az olyan sablon lett volna, ha ő ketten együtt maradnak.
Emili: Én örültem volna neki…
Gitka: Oh, szia! Igen tudom. De Boginak így jobb.
J
Emili: De, ha Gábor bántani meri… ha valami olyat forgatsz a fejedben… én, én… kilépek!
Gitka: XDDDD Kilépsz? Na, azt megnézném magamnak… nem vagyok én annyira gonosz. A barát téma kényes nekem, nem bántom a legjobb barátodat, ígérem. 
 Emili: Igen tudom. Ezért kezdtél el írni.
J
Gitka: Igen. És azóta is nagyon jó gyógymódnak bizonyul más dolgok  terén is. Csak ajánlani tudom mindenkinek. ;) Írjatok!
Rob: Igazán örülünk, hogy megteremtettél minket.
Emili: Úgy ám!
J

Rob: Hányszor változtattál a kommentek miatt a történeten?
Gitka: Nem számolom. Nem változtatok rajta sokat, de volt már rá példa, hogy a következő fejezetben azért került vmi megemlítésre, mert egy előző komi megemlítette én pedig teljesen elfelejtkeztem volna róla. Érdekes látni ki, mit jegyez meg egy-egy komiban. Szeretek komikat olvasni, halljátok!!
Emili: És valaha meg fog tanulni magyarul Rob?
Gitka: Az én fejemben már tud. :P

Rob: Breeco kérdezi, hogy szeretem -e a gulyást. Erre majd én válaszolok! NEM! Rossz élményeim kötődnek hozzá… de amit a lányok csináltak még kint Londonban, az finom volt.
Emili: Ja, mert Bogi csinálta.

Rob: Ha újra kezdenéd is így lenne minden?
Gitka: Igen. Ha változtatnék, akkor az már egy egészen más történet lenne. Ami idáig úgy néz ki, nem lesz.

Rob: Ha választhatnál köztem és az eredeti Rob között melyikünket választanád?
Emili: És ezt úgy kérdezi, hogy itt ülök mellette… Eldobom az agyam! És téged ez miért is érdekel? Mert van egy barátnőd…
Rob: Csak elméletben. Nem úgy gondoltam, kicsim! De akkor átfogalmazom, jó? Kivel találkoznám szívesebben?
Emili: Még mindig érzem a flörtölő hajlamot a mondatban…
Rob: Hé ez is egy kérdés, oké? Lilien kérdezte miért Rob-ot választotta? Miért engem?
J
Emili: Jól van…
Gitka: Mi a fene van veletek, hogy folyton veszekedtek? :O
Emili: Mi nem is veszekszünk!
Rob:
Emili
:Szóval szerinted igen? :O
Gitka: Hahóó! Interjú, sziasztok… nem rémlik valaki, akiről elfelejtkeztek? XD
Emili: Bocsi…
Rob: De, bocsi. Visszatérve az előzőhöz. Mi az, ami a tervezetthez képest máshogy alakult?
Gitka: Minden. Hiába írok jegyzetet egy- egy fejezethez, írás közben mindig 180 fokos  változást hajtok végre. XD De annyi dolog van…Ti!

Emili: Beleolvasgattam a kérdésekbe és van valami, ami nagyon érdekelne. Miért kellett Byronnak kimúlnia? Beli is hasonló sorsra fog jutni?
Gitka: Hátulról kezdem.
J Nem árulom el mi lesz még, mert gonosz vagyok. :P És ez a válasz az elsőre: mert gonosz vagyok. És, mert olyan kedvem volt. Egyszer csak bevillant és onnan nem volt visszaút. Bocsi. Tudom mindenki szerette.

Emili: Breeco kérdése: Melyik szereplődet kedveled legkevésbé?
Rob: Csak ne engem mond!
Gitka: Kálay Anikót. Most magyarázzam? Túlságosan rávetítem egy élő személy iránt érzett ellenszenvemet. És Bianca. Őt nem tudom miért, csak mert van.
Emili: Nem te tehetsz róla, más is érzett már így…
Rob: Pedig ő rendes..
Gitka: Veled.
Emili: Veled… na, ebben egyetértünk. ;)


Rob: Pár személyes kérdés jön. Csezemo szeretné tudni ki a kedvenc színészed/színésznőd, rendeződ, filmed, korstílusod?
Gitka: Na, ez hosszú lesz. :$ Sosem tudok egyet választani, mert mindig változik. Ami meghatározó volt számomra, az a Titanic. Mikor kijött én még kicsi voltam… oké kisebb, mint most.
J Rengetegszer láttam. Értsétek úgy, hogy RENGETEGSZER. Amit hozzá tudnék hasonlítani az a Közösségi háló. És akkor inkább kedvenc forgatókönyvírót mondanék, pont ez miatt a film miatt. Aaron Sorkin! Olyan akarok lenni, mint Ő... csak szebb. Joe Wright, Baz Luhrmann rendezők közül. Mi van még, mi van még… Ja, hát a Womb! Pálfy György Hukkle című filmje, ezért az egy filmért nagyon hálás vagyok a tanáromnak. Akkor ott van Az utolsó skót király még. Jelenleg Cronenberg filmeket nézek és biztos vagyok benne, hogy felkerül tőle is valami a kedvenceim listájára. Amit mostanság sokszor megnézek, meg úgy általában az a Notting Hill (és nem a Sztárom a párom, mert ez egy idióta cím). Szeretem a SW-t (a ST-t nem, nem is láttam :$) és Harrison Fordot, a HP-t (nem bírtam Cedricet :$) és igen én is láttam(szerettem) a HSM-t. Zac Efron… láttátok mostanában? :O
Nincs kedvenc korstílusom, még nem tartok ott, hogy kimondhassam ez jó és ez nem. Bár a neorealizmus bejön.
J Nem nézek horrort, mert iszonyat félek… Breeco tudna mesélni. XD Kedvenc színész… öö, hát.. jó… bírom ezt a Robert Pattinson gyereket.
Rob: Nem tudom ki lehet az…
Gitka: Én sem.
J A régiek közül: Humphrey Bogart, Darvas Iván, Nagy Gábor. És bocsi, de Karádyt nem bírom elviselni… Régen akkora Leonardo Dicaprio rajongó voltam, mint most Rob. Szurkolok neki, hogy összejöjjön az Oscar! Egyre több sorozatot nézek, nagyon jól kikapcsolják az embert, csak időigényes. Nézzetek Doctor Who-t, mert egy zseniális angol sorozat. Ha nem lehetek olyan, mint Aaron, akkor Steven Moffat szeretnék lenni, jó Télapó?
Rob: Hát Télapó nem vagyok, de szerintem legyél inkább te magad. Mi a kedvenc sütid?
Emili: Oh, én tudom. Ezt az egy tulajdonságomat tényleg tőle örököltem. A fánk.
Gitka: Igen a fánk! Imádom! Meg a Tiramisu… bár jelenleg éppen mézeskalács túladagolást kaptam.

Rob: Hát, köszi, hogy beszélgettél velünk. Örülünk, hogy hallod ezeket a hangokat. :P
Gitka: Köszi, asszem már hallom a szirénákat, visznek a diliházba. Egy élmény volt.

Emili: Azért várjatok. Még Kellemes Ünnepeket sem kívántunk.
Rob: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm ;)
    Bár a Titanicot álmodni se mertem volna XDDDD

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igazából nem nagyon okozott meglepetést egyik válaszod sem... Lehet, hogy túlságosan sok időt töltünk együtt?? Na, de mindegy! Ez egy nagyon szellemes kis dolog volt...
    Neked (Nektek) is Boldog karácsonyt!!! :D
    Push: Breeco

    VálaszTörlés
  3. Deeee Miééért pont Rob??:D :D
    Boldog boldog Karit :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Jókat nevettem míg olvastam :)
    Lehet tényleg kellenek Neked azok a hangok :D

    Nagyon Boldog Karácsonyt Gitka!!!!

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon sokat nevettem, míg olvastam. Anya kicsit se nézett hülyének. XD
    Jók voltak a kérdések, amik engem is érdekeltek, csak nem tudtam megfogalmazni. :)
    Tetszett ahogy Rob és Em kommunikáltak. :DD Nagyon jól összehoztad. Még egyszer boldog karácsonyt.

    Puszi:
    Merci

    VálaszTörlés
  6. szia :)
    nagyon jó lett az interjú és bejött, hogy kicsit többet tudtunk meg. Kellemes ünnepeket kívánok neked :)
    várom a kövi fejit , de azért pihenj is
    pusszancs

    VálaszTörlés