" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. december 17., szombat

A billentyűzetnél... Robert Pattinson

Rob bejelentkezett a programba.
Rob: Szia! Ugye nem zavarlak?
Gitka: Hát, éppen a keddi vizsgámra tanulnék…de ha már beleférkőztél az agyamba, mondjad. J
Rob: Nem direkt volt.
Gitka: Na mondjad, mert nem érek rá egész este.
Rob: Oké, azon gondolkodtam, hogy mindjárt itt a karácsony, igaz? Van már valami ötleted a blogra ajándéknak?
Gitka: Hmm.. még nem igen volt időm ezen gondolkodni. Csak nem kitaláltál valamit?
Rob: Arra gondoltam, meginterjúvollak. :D
Gitka: Mi?! Engem?? Minek? Csak nem unatkozol? XD
Rob: Ami azt illeti, nem. Csak kipattant a fejemből.  Emili itt írja mellettem a cikkeit, kedvet kaptam én is az íráshoz.
Gitka: Hol tart a forgatókönyved?
Rob: Ne próbálj témát terelni! Amúgy meg megakadtam, na. L
Gitka: Van egy jó kis könyvem, ami segíthet. Majd elküldöm a címét. J
Rob: Nagyon rendes vagy! De térjünk vissza az eredeti témához.
Gitka: Roob, tényleg nem a legjobb időpont… könyörgöm, nem lehetne később?
Rob: Később is le fogsz rázni. Nem!
Gitka: Oké, na csináld. De, hogy tudd ezért cserébe rád küldök egy paparazzit. :P

Emili bekapcsolódott a beszélgetésbe.

Emili: Meg ne merd tenni! Sose fog eljönni akkor velem kirándulni. L
Rob: Nem megígértem! :O
Emili: Akkor mit ülsz még itt? :P
Gitka: Hé, hé… ne veszekedjetek már! Mindjárt itt a karácsony!

Rob: Bocs. Esküszöm, elmegyünk.
Emili: Jól van.

Gitka: Na, akkor kérdezz!
Rob: Ne olyan gyorsan! Természetesen vannak kérdéseim, de arra gondoltam kérdezzenek az olvasóid.
Gitka: Szóval végezzék el helyetted ők a piszkos munkát? XDD De lusta vagy!
Rob: Nem vagyok az. Amit nem kérdeznek meg ők, majd én megteszem.
Emili: Meg persze én is. Vannak dolgok, amik nagyon fúrják az oldalamat.
Gitka: Nem fogok jövőbeli információkat kiadni.. .még nektek sem. :P
Rob: Na, benne vagy?
Gitka: …legyen…

Rob: Kedves olvasók! Itt az alkalom, hogy kérdezzetek a történettel kapcsolatban. Gitka drága válaszolni fog mindenre.
J Kommentben, vagy fb-on, mindegy. Ne kíméljétek!

3 megjegyzés:

  1. Miért kezdtél el írni? Miért pont Robot választottad? :)

    VálaszTörlés
  2. Kedvencek?!
    Film?
    Rendező?
    Színész/színésznő?
    Filmes korszak/stílus?
    Süti? XDDDD

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Csak, hogy ne hisztizz én is kérdezek, de azért van egy kis helyzeti előnyöm... :D
    1. Hányszor változtattál a történeten az olvasóid komijai miatt?
    2. Ha újra kezdenéd is minden így lenne?
    3. Melyik szereplődet kedveled a legkevésbé?
    4. Miért kellett Byronnak kimúlnia?
    5. Beli is Byron sorsára fog jutni?
    6. Rob meg fog valaha tanulni magyarul Emili kedvéért?
    7. Szereti Rob a gulyást? :D:D

    Most hirtelen ennyi jutott eszembe... Ha lesz még majd meg tudod... :D

    Push: Breeco

    VálaszTörlés