" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. november 18., péntek

Porrá zúzták a fantáziámat...

Sziasztok!

Még nem a fejezetet hozom, az eleje és a vége már kész, csak a közepe nem akar megszületni. Holnap- igen szombaton! - a fél napomat az egyetemen töltöm, referálnom kell. :( De hozom valamikor, eskü. ;)

Közléskényszerem van, szóval most fejezet helyett egy kis "élménybeszámolót" kaptok. Aki nem látta és meg akarja nézni, ne olvassa el, mert álmokat fogok porrá zúzni. Az enyémeket már porrá zúzták. :((

Tegnap Breecoval megnéztük a Breaking Dawn-t. Egy élmény volt, mert végig dumáltuk, röhögtük az egészet. Nagyon rosszak voltunk. :$ Utálom, ha mások ezt csinálják egy film alatt, de máshogy nem lehetett kibírni. Szörnyű volt. De nagyon! Hogy tudott egy ember, aki megrendezte a Dreamgirls-t egy ilyen filmet kisajtolni magából?! A film után elolvastam pár ember véleményét. Felmerült bennem a kérdés: Ugyanazon a filmen voltunk bent?! :O
Hatalmas csalódás volt számomra. Beharangozták az egészet, hogy mekkora egy 'wow' élmény lesz. Mindenki kifogja sírni a szemét az esküvőn, nászút, blah, blah... Ehhez képest semmi érzelemkitörést nem éreztem. Kivéve, amikor könnyesre röhögtem magamat Jacob alfává válásos részénél. Gagyi volt. Gagyi, ahogy az volt Nessi feje is és a parókák. Most komolyan mire költötték el a pénzt? Az esküvői díszlettre? A CGI-ra tuti nem.

Ami egyenesen szörnyű volt:
1. Az esküvő előtti rémálom. Az mi a fene volt már?! :O Béénaaa!!!
2. Vártam az esküvőt. Nagyon. Annyira kíváncsi voltam a ruhára, az volt talán az egyetlen rész, amikor éreztem is valamit a film alatt. Erre mit csinálnak?! A nagy olvadás közepette egyszer csak bevillantják Stephenie Meyer-t. Ha bevillantották volna, az oké. Az első részben ötletesen, visszafogottan megoldották. Nem is volt vele semmi baj. Ide egyáltalán nem illett. Ott van, mutassa a kamera. Oké. Ezek meg odatolják az arcomba miközben Bella vonul.
3. Az esküvői csók... kezdtem azt hinni, hogy kihúzzák egy 3 perces jelenetre.
4. Amikor Edward hallja Jake gondolatát és a kamera csinált egy oda vissza zoom-ot. Ja persze az amcsiknak meg kell mutatni, hogy "Hello! Látjátok ott van Edward füle, tudjátok a hallószerve. Nem gáz, hogy a fejében hallja a gondolatokat.. de, na... értitek, ugye?" BÉNAA!!!
5. A szülés. Breeco csak annyit mondana. mint egy hentes. :))
6. Nessie amíg véres volt kifejezetten szép volt, viszont Rose karjaiban OMG XDD ( Nem tudtam megállni, hangosan meg is jegyeztem milyen ronda, erre a mellettem ülő csaj elkezd áradozni, milyen gyönyörű... biztos a szemüveg miatt láttam mást. )
7. Jake bevésődése. Mikor letérdel. LOL A pergő képek szépek voltak, de a felnőtt Nessie-t kár volt odarondítani. :S
8. Bella átváltozása. Amikor felfújódik a mellkasa. WTF? :O Na és amikor eltört a gerince? Három szó: Nem 12-es korhatár. De a belső rész az ötletes volt.
8. Egy kedvenc zeném volt az egész albumról, erre benyomták egy olyan helyre, amit senki nem hall meg, ha csak nem koncentrál rá. http://www.youtube.com/watch?v=cTVNFGRQXwo Most komolyan, ki tudja hol volt ez a zene?

Legalább voltszínészi játék a filmben. Érjem be ezzel, mi? :) Mondjuk azt se vitték túlzásba. Elbírtam volna még egy kis arcjátékot pl. mikor Ed rájön, hogy Jake bevésődött... a lányába!! Az volt a "dühös apuci" tekintete? Hát dolgozz még rajta szivi!
Ki volt az az elmeháborodott, aki 12-es korhatárt rakott a filmre?! Simán volt ez 16-os is. Horror, csak ennyit mondanék a végére.

Kéne valami pozitívumot is mondanom, mi?
Seth cuki, végre kapott egy kis szerepet, én őt a könyvben is imádtam. Leah nem idegesítő, ahogy Jake sem. És nem hittem volna, hogy valaha ezt komolyan le fogom írni, de Taylor fejlődőképes... és az a borosta, oh... jó pasi. Emmett és Charlie poénjai. Az eclipses takaró.

Most így ennyi jutott hirtelen az eszembe, de még tudnék róla kisregényeket írni. Ne akarjátok. :D
Ha megnézitek ne vigyétek magatokkal a pasitokat, ff. ismerősötöket. Ez egy nőnek is szenvedés, neki halálközeli élmény lehet.
Jah, figyeltétek, hogy a végén a Volturis csajt Biancának hívták? :D

7 megjegyzés:

  1. sziia! :)

    nekem tetszett a film összeségében :DDD nah de mindegy....a kérdés: hol volt az a zene a filmben? :$

    VálaszTörlés
  2. Szia!


    Tudom, már tegnap este beszéltünk róla, ahogy hazaértetek. És elolvasva e röpke szösszenetet, lehet, h tényleg nem ugyanazt a filmet láttuk? XD
    Mondjuk én alapból úgy mentem be, h ezt aztán tuti elszúrják...béna lesz és egyebek. Lehet ez volt a szerencsém, mert nagyon rosszra számítottam, és a várakozásomhoz képest jobb volt.
    Igen az esküvő tényleg gáz volt, a Bella féle asztmatikus roham...és Edward lenyalt haja az oltárnál...A csókkal viszont nem volt baj, szerintem az volt az esküvő egyetlen normális jelenete...leszámítva Jake borostáját :P Mondom én ezt Team Edwardosként...de ha egyszer a kölyök tényleg kezd felnőni :DDD
    Jake alfásodása gáz volt, valóban, de előtte amikor száguldoznak az erdőben, és hallják egymást, azt jól megcsinálták.
    Álljon itt némi védelem Edward oldalán a bevésődés pillanatában. Neki, ott sokkal fontosabb dolga volt. El kellett érnie, h hasson a mérge...ha valóban meghal Bella, utána lett volna elég ideje, és az átváltozás alatt volt is, h helyre tegye Jaket, meg az ő hülye farkas szerelmét :P
    A szülés meg a könyvben sem volt sokkal kevésbé véres...és amikor elkezdődött a forgatás, Kristen el is mondta, h elég naturalista stílusban ábrázolták...hát ebben tök igaza lett.

    És végül...ami nekem nagyon hiányzott az első 3 rész alatt, azt itt megkaptam...volt színészi játék...Oké nem vitték túlzásba...de volt. Főleg persze Taylornak köszönhetően, szóval ebben egyetértünk :D

    Na asszem hirtelen ennyi, ha van még vmi, azt Breecon keresztül úgyis megtudod :P

    pusz: csibimoon

    Ui: jó, h nem velem jöttetek moziba, szétültettelek volna, ha dumáltok :DDD XD

    VálaszTörlés
  3. Nekem pedig nagyon tetszett...

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Azaz igazság, hogy egyet kell veled értenem... nekem egyáltalán nem jött be ez az egész. Tény, hogy voltak benne részek, amin jókat derültem, de annyi.
    Abban is egyet értek veled, hogy Taylor jó irányba fejlődik... eddig asszem én is Svájc voltam, most már lassan sztem Jacob leszek... Amin nagyon jót derültem az Emmett poénja volt az esküvő utáni fogadáson... az tetszett nagyon. :)
    Viszont erre a zenére én se emlékszem...merre volt a filmben?
    Vircsi

    VálaszTörlés
  5. Ez a szám ment a háttérben, amíg Jake és Bella táncolnak az esküvőn. Nagyon-nagyon a háttérben ment. :))

    A Saga mindig nagy megosztó lesz.

    VálaszTörlés
  6. XDDDDD
    Azt,hogy nem értek egyet,már tudod ;)
    (bár nyilván Te vagy a szakember XD )
    De a stílusodat imádom, csajszi <3
    Remélem, lassan megihletődsz!
    Vigyázz Magadra - puszi

    VálaszTörlés
  7. A te fantáziádon sajnos már nem volt sokminden, amit porrá lehetett zúzni xDDD
    A film közel sem volt olyan béna, mint ez a blog itt.

    VálaszTörlés