" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. április 24., vasárnap

Én kaptam...

Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek, amiket ajándékként kaptam a 20. szülinapom alkalmából. Remélem nektek is nagyon tetszeni fog, mert én totálisan szerelmetes vagyok mindkettőbe.

Breeco- tól kaptam az első videót, amelyben képek mesélik el a történetet. :)) Külön öröm számomra, hogy csak miattam voltál annyira drága, hogy ennyit szöszölj vele, amikor nem vagy egy akkora Rob rajongó. Köszi drága!



A második videót kedves ismerősömtől beanene-től kaptam, aki fantasztikus videókat készít Robról így igazán megtiszteltetés, hogy ezt nekem ajánlotta. :)


1 megjegyzés:

  1. Szia, lehet hogy nem kaptad meg az előző komimat, de van egy meglepim neked a blogomon:D

    VálaszTörlés