" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. szeptember 24., szombat

Újra online!

Hali!
Nézzétek csak ki van itt! :))


Kicserélték az alaplapot a gépemben, már működőképes. De ami a legszuperebb az egészben: MINDEN MEGVAN!!! Ne akarjatok hasonló élményekkel gazdagodni... uhh, szörnyű volt ez a géptelenség. Oké, azért túléltem valahogy. Ha azt mondom 9 nap alatt megnéztünk Breeco-val egyetem stb. mellett egy évad Supernatural-t, akkor szerintem egész tűrhetőnek mondható. XD Köszi Breeco, hogy élősködhettem rajtad.<3
Ha már az élményeket emlegettem, volt szerencsém megjelenni egy blogtalálkozón. Örülök, hogy végre találkozhattam veletek lányok! Annak meg még jobban örülök, ha csöndben is, de itt vagytok és olvastok. :$ Köszi!
Közben megkezdődött a suli. Húzós egy szemeszternek nézek elébe, ezt már az első napon leszűrtem. Nem tudom még hogyan hozom össze a dolgaimat, de megcsinálom. :) Most 3 heti kötelező filmadagomat futtatom éppen (nem olyan jó ám, mint ahogy hangzik), beadandókat írok stb. közben pedig a fejezetet pötyögöm befelé. Éppen megvilágosult pillanataimat élem, valahogy így:

 
...szóval jövök, nem vesztem el/ nem raboltak el az idegenek,
fejezet a napokban érkezik valamikor.

Puß
Gitka

2 megjegyzés:

  1. Üdv újra itt!
    ÉS végre egy magam birtokolom a gépem... Na jó, azért nem volt olyan szörnyű... Ha eltekintünk attól, hogy mikkel kínoztad szegényemet... :D
    Várom a feladatokat tőled! :D
    push

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is nagyon örültem, hogy találkoztunk, és hogy Breeconak sikerült rávennie, hogy elgyere. :)
    Hmmm az a kis utalás nekem is szólhat, mert csak csendesen vagyok itt. :$ *szégyellimagát* de ezentúl igyekszem véleményt nyílvánitani, ha csak chatbe is. :)
    Várom a folytatást és kitartást a szemeszterre!
    pusz
    Pixie

    VálaszTörlés