" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2010. november 20., szombat

Helyzetjelentés

Sziasztok drágáim!

Nem tudom kinek tűnt fel - remélem azért pár embernek igen-, hogy lassan 3 hete jöttem fejezettel. Nem ért semmi baleset, sőt az ufók sem jöttek el értem.
A kimaradásnak az a szörnyű oka van, hogy a nyakamon lóg a vizsgaidőszak és készülgetnem kellene rá. Mellesleg egy csomó ötlet kavarog a fejemben, csak az a baj, hogy nincs időm ezeket rendszerezni.
Nem zárok be, semmi ilyen nem fordult meg a fejemben, csak nem tudom mikor tudok értelmes bejegyzéssel készülni nektek.
Nem azért kezdtem el írni, hogy másnak írjak. Legelőször saját magam szórakoztatására kezdtem bele ebbe az egészbe. Az, hogy Ti itt vagytok nagyon jó érzés. De néha kicsit jól esne, ha több megjegyzés jönne össze. Azoknak akik nem szeretnek gépelni -  vagy ahogy egyik kedves barátom mondaná nem szereti ha mások belelátnak a fejébe - felraktam egy könnyebb lehetőséget a fejezetek után. Csak arra kérnélek titeket, ha a nem tetszett gombra kattintotok indokoljatok kérlek. Köszi! ;)
A lényeg: amint lesz időm arra, hogy a fejemben lévő zűrzavart valamiféle értelmes mondatba foglaljam jövök. Addig pedig egy kis türelmet kérek. :) Hogy ne unatkozzatok figyelmetekbe ajánlanám drága bétám/ barátosném blogját: http://wearedreamingastory.blogspot.com


Egy sokak által ismert szinte klasszikus ( nehogy hiánya legyen valakinek) :





Legyetek jók!
Puß
Gitka

1 megjegyzés: