" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2011. május 10., kedd

Díjak...

Kris, Merci/ Holdfény ajándékozta meg ezzel a díjjal a történetet.
Szintén Merci/ Holdfény -től kaptam ezt a díjat. Nagyon egyre gondoltak nyinykével, mivel tőle is megkaptam. :)

Nyinyke még két díjjal megajándékozott.


Köszönöm mindenkinek, aki úgy gondolta, hogy a történet megérdemli ezeket a díjakat. Nagyon aranyosak vagytok! Remélem mindenkinek megköszöntem, de ha véletlenül elmaradt volna: köszi. :D
Tudom, hogy nem mostanában kaptam ezeket, de idáig nem volt időm kirakni. :$
Most jön, ami már egy ideje nyomja a csőrömet... Iszonyat jó érzés, hogy vannak ezek a díjak, meg hogy kapom őket, most viszont azt szeretném mondani, hogy ennyi volt.
A közeljövőben nem szeretnék díjat elfogadni. Nem szeretnék senkit sem megbántani ezzel, csupán úgy érzem ez már nem arról szól, mint kellene. Rég félrecsúszott kényszeres továbbadási játékká.... sajnálom. :(
Minden blog "A legjobb" "A legszebb" és még sorolhatnám... Az eddigi díjaknak csinálok egy külön kis fülecskét, vagy nem tudom, viszont többet nem szeretnék kirakni egyet sem.
Egy csomó nagyszerű író/ írópalánta van a neten, akik tényleg megérdemelnék ezeket. Én nem hiszem, hogy a kapott díjak akár negyedét is megérdemeltem volna. :S
Továbbra is tartom, hogy magamnak írok puszta szórakozásból. Szóval nem, nem lesznek kommenthatárokhoz kötött fejezetek, meg hasonlók. Ennek ellenére nagyon örülnék, ha olvasás után írnátok pár sort. Persze ott a pipa... Viszont a pipa nem tud beszélni. :)) Nem tudja szegény elmondani, hogy csak rutinból nyomtatok az egyik pipára, tényleg jó volt, nem akartok ti lenni az elsők akik nemtetszésüket nyilvánítják, stb. Kicsit én is úgy vagyok, mint Edward: annyira szeretnék belelátni a fejetekbe. :))
Csak annyit szeretnék kérni tőletek, hogy írjátok le, mi az ami jó volt/ nem volt. Csak bátran, nem harapok, csupán szeretnék tanulni a hibáimból. Mert sajna vannak... :(

Puß
Gitka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése