" Soha nem lehetsz azért ismert, amiért szeretnéd, hogy ismerjenek. Az emberek azért fognak ismerni, ami miatt ők akarnak ismerni. "

2010. szeptember 23., csütörtök

Fejezet előrejelzés

Megszületett a kicsike. :)
Ma (csütörtök) este felrakom a részt. Pontos időt nem tudok mondani, de amint Breeco átfutja a hibáimat - nem lesz egy gyors futás- érkezik.
Tudom, hogy így sokkal kevesebb jogom van arra kérni titeket, hogy írjatok véleményt, de nagyon jó érzés olvasni mit vált ki belőletek egy- egy rész.
Előre figyelmeztetek mindenkit, hogy 4 filozófia órából álló nap után írtam a fejezet meghatározó részét, így kissé elmélkedős lett néhol.
Bocsi, de az egyetem húzós dolog... :(
Tehát ma este. (Este= kb. 11 magasságában)
Puß
Gitka

1 megjegyzés:

  1. Amíg én előadáson szenvedtem, te Itt netezel?!
    Oké, én kis pont ezt csinálom ebben a pillanatban.
    11?? Ennyire én se vagyok lassú! Ha hazérsz, csörgess meg, és megyek msn-re, ha mégsem tudod, hol lehetek! ;)
    Meg lesz az előbb is!!
    két és fél óra múlva már otthon is vagyok! :P
    Bocsi! Lesz ez még így se!!
    Akkor, majd este!Push

    VálaszTörlés